piątek, 6 listopada 2015

Sylveco - tymiankowy żel do mycia twarzy - recenzja

Co raz bardziej zwracam się ku kosmetykom naturalnym i ekologicznym. Dlatego w ostatnim czasie testuje wiele produktów marki Sylveco i choć nie zawsze ich działanie jest olśniewające, to w dużej mierze przypadły mi do gustu.



TYMIANKOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY SYLVECO 



Sylveco Tymiankowy żel

Skład:
Woda,  Glukozyd laurylowy,  Gliceryna,  Ekstrakt z tymianku pospolitego, Panthenol,  Kwas jabłkowy,  Wodorowęglan sodu,  Benzoesan sodu,  Olejek tymiankowy 

Co obiecuje producent:
"Głównymi składnikami olejku tymiankowego są tymol i karwakrol. Posiada on bardzo silne właściwości przeciwwirusowe i przeciwgrzybicze. Hamuje rozwój bakterii chorobotwórczych (m.in. Staphylococcus aureus i Propioniobacterium acnes, które odpowiadają za rozwój zmian trądzikowych). Łagodzi stany zapalne, działa na skórę oczyszczająco i tonizująco. 
Hypoalergiczny, oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem jabłkowym o aktywnym działaniu wygładzającym i rozjaśniającym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, delikatnie złuszcza martwy naskórek i reguluje procesy odnowy jego komórek. Żel został wzbogacony olejkiem i ekstraktem z tymianku, które posiadają właściwości przeciwzapalne i kojące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, zdrową skórę o równomiernym kolorycie". Info ze strony producenta [klik]

Pierwsze wrażenie:


Smakowite! Żel pachnie mocno tymiankiem, który ja dodaje namiętnie do wielu potraw, w szczególności zapiekanek. Gdy zamykam oczy i myję twarz od razu głodnieje. Ale na serio. Żel spełnia swoją rolę, czuję, że moja skóra jest umyta. O to chodzi!


Po zużyciu całego opakowania:
Może nie ma fajerwerków, ale żel na pewno mi nie zaszkodził. Buzia jest czysta, skład mnie przekonuje i dlatego jeszcze wrócę do tego żelu. 


Zaskórniki:
Miałam co prawda większe nadzieje, na usunięcie zaskórników, co powinien zapewniać kwas jabłkowy. Jednak doszłam do wniosku, że stary sprawdzony sposób jest najlepszy. Płatek kosmetyczny zwilżony roztworem octu jabłkowego i wody położony na nos potrafi zdziałać dużo lepsze rezultaty, niż drogi kosmetyk. 

Pozdrawiam!

3 komentarze :

  1. Dla mnie jak kosmetyk nie podrażnia skóry, to już jest dużo ;) Warty zapamiętania!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mojej skóry nic nie podrażni! No, prawie nic.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka