wtorek, 3 listopada 2015

AVA Zabieg z kwasami AHA do twarzy - recenzja

Hej!


Dzisiaj o domowym zabiegu do twarzy. Od dawna czytam o dobroczynnych właściwościach kwasów w pielęgnacji twarzy. Jestem zachwycona rezultatami widzianymi w internecie, choć z drugiej strony coraz bardziej boję się ich używać, a nieodpowiednie obchodzenie się z kwasami może się bardzo źle skończyć dla twarzy.
Oczywiście ktoś powie: - Nie baw się tym w domu, idź do kosmetyczki. - No tak. Tylko, że mi już nie raz przyszło oglądać twarzyczki wyżarte przez kwasy, nakładane przez panią, która ma "certyfikaty". A i jeszcze cena zabiegu. Do niskiej nie podchodzę (jednak za jakość trzeba zapłacić więcej niż śmiesznie mało), a te wysokie są wyyyssoookie. Dlatego przeglądając ofertę jednej z internetowych aptek zdecydowałam się na zabieg marki AVA, który zawiera serum z kwasami 
owocowymi.  


kwasy AHA zabieg AVA



Co obiecuje producent?
W pełni zregenerowany naskórek, nawilżoną skórę, redukcje drobnych zmarszczek, zmniejszone pory i wyrównany naskórek.

Co mi udało się osiągnąć po 1 zastosowaniu?
Zmniejszone pory i fajnie, świeżo wyglądającą skórę. Może mój naskórek nie był w pełni zregenerowany, ale ja jestem zadowolona! Efekt po 1 zabiegu, był widoczny i tym samym zadowalający. 

Co znajdziemy w opakowaniu?
Och. Multum produktów:
- maska z kwasami AHA 6%, 10 ml
- serum pod oczy z algami morskimi i koenzymem Q10,5 ml
- krem ochronny intensywnie nawilżający SPF 20, 10 ml
- płyn micelarny, 15 ml
- maska enzymatyczna, 10 ml
- serum z kwasami owocowymi w ampułce, 3 ml

płyn micelarny serum



Ile trwa zabieg?
Ok. 60 min. 

Jaka jest wydajność produktu?
Spokojnie starczy na 3 osoby lub 3 zastosowania. Co do serum jest ten mankament, że po otwarciu nie bardzo jak jest je przechowywać (łamiesz szklaną ampułkę, której nie zamkniesz z powrotem). A powiem szczerze, że te 3 ml to całkiem sporo. Na szczęście ampułki można dokupić osobno i stosować samodzielnie lub z resztą niewykorzystanych w czasie zabiegu produktów.

Czy kupię zestaw ponownie?
Tak. Pudełko z zabiegiem będę mieć na ok. 3 razy, systematycznie dokupować będę za to ampułki. 

Skąd wiadomo jak wykonać zabieg?
Wszystko jest bardzo dokładnie rozpisane na opakowaniu. Nie sposób się pomylić, trzeba jednak dokładnie czytać i starannie wykonywać wszystkie kroki :) W sumie jest 7 kroków do wykonania. Ja się zatrzymałam i zastanawiałam tylko przy jednym :D

Cena: ok. 22 zł w aptece internetowej. 

Jak dla mnie zabieg godny polecenia. Będę stosować dalej zobaczymy, jakie efekty uzyskam po całej serii.

Pozdrawiam!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka