niedziela, 18 października 2015

Dwa skuteczne środki na łysienie androgenowe

Hej.

Ostatnio pisałam Wam o moim łysieniu androgenowym [klik] oraz pokazałam 4 moim zdaniem najlepsze suplementy na włosy [klik]. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o 2 środkach, które miały chyba największy wpływ na zaprzestanie wypadania włosów i spowodowały, że nowe włosy odrosły.

Są to środki skuteczne. Tyle z całą pewnością mogę powiedzieć. Jednak jeśli ktokolwiek chce ich używać musi być pewny, że jego wypadanie włosów jest związane z łysieniem androgenowym. W innym wypadku nawet nie ma mowy, żeby spróbować je stosować, ponieważ mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc.

LOXON 2%
Łysienie androgenowe


Ten środek tak mocno dziś reklamowany, kiedyś uratował moje włosy. Dowiedziałam się o nim na jednym z internetowych forów. Zakupiłam go od razu, jednak z zastosowaniem zwlekałam kilka miesięcy. Wystraszyłam się informacji, o skutkach ubocznych, do których należało wypadanie włosów (!). Poza tym przeczytałam wiele komentarzy o nieprzyjemnych dolegliwościach, takich jak np.: wzmocnienie się włosów poza rejonem głowy (nogi, pachy, bikini), pojawienie się wąsika, łupieżu, swędzenie skóry. Masa negatywnych recenzji mówiła też o braku skuteczności. 


Jak było u mnie? U mnie Loxon 2% zadziałał. Włosy przestały wypadać i odrosły - ale trzeba było czasu tj. miesięcy, a nie tygodni czy dni, jak niektórzy oczekują. 
Wystąpiły również skutki uboczne na początku stosowania. Był to łupież i swędzenie głowy. Pomógł Nizoral, później skóra się przyzwyczaiła. 

Stosowanie Loxonu 2% wymaga dużej systematyczności. Ja używam go dwa razy dziennie. Środek powinien wystarczyć na miesiąc, u mnie się to nie sprawdza. Jedno opakowanie mam na 2 - 3 tygodnie. 

Przerwy w stosowaniu są jak najbardziej wskazane. Średnio używam preparatu 3 miesiące i robię miesiąc przerwy. Starałam się go już odstawić całkowicie, niestety po roku musiałam do niego powrócić - zaczęło się wypadanie włosów. 

Cena: zdecydowanie trzeba szukać tańszych aptek lub korzystać z internetowych, ponieważ cena Loxonu waha się między 19 a 30 zł. To spora różnica. 

PILOXIDIL 2% 


Piloxidil 2% ma identyczny skład jak Loxon 2%. Ten drugi po raz pierwszy zakupiłam z powodu braku Loxonu 2% i... ceny. W aptece internetowej kosztował 10 zł, czyli trzy razy mniej niż Loxon kupiony przez mnie w aptece stacjonarnej. 

Czy działa tak samo jak Loxon 2%? Nie wiem. Jestem jeszcze w trakcie testowania, ale wszystko wskazuje, że tak. 

Cena: od 10 do 30 zł, w zależności od apteki. (Ja kupiłam go w aptece internetowej Gemini.pl). 

Dlaczego stosuje preparaty 2%?
Ponieważ działają, są tańsze niż 5% i nie potrzeba na nie recepty. 

Mam nadzieje, że choć trochę pomogłam osobom, które borykają się z problemem wypadania włosów.

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka