środa, 26 sierpnia 2015

Wydrukuj sobie idealny organizer!

Wielkimi krokami zbliża się wrzesień. Uczniowie wracają do szkoły, studenci kują do poprawek, a i niektórzy dorośli właśnie we wrześniu wracają do pracy z dłuższych urlopów. A wolny czas sprzyja przemyśleniom i pomysłom. Dla mnie jest też okresem przyrzeczeń, że po powrocie do pracy i nauki wszystko zorganizuję znacznie lepiej i dokładniej. Zawsze wtedy czuje duży entuzjazm i mam przekonanie, że tym razem się uda. Podobnie jest teraz :) 



Planowanie najlepiej zacząć od dobrze zorganizowane organizera :). Ja swój kupiłam na allegro i jestem z niego bardzo zadowolona. Ma miejsce na długopisy, pendriva, nożyczki i kilka innych biurowych gadżetów, które lubię nosić przy sobie. Ma format A5 dzięki czemu mieści się do większości moich torebek. 

Na początku kupiłam osobny wkład do kalendarza w Empiku (był nieziemsko drogi, chyba ze 40 zł), w którym każdy dzień jest na osobnej kartce - niestety jest tak, że mam dużo do zapisania. Jednak i to było za mało, ponieważ zabrakło mi kartek, na których wszystko byłoby uporządkowane tematycznie. Poszperałam w internecie i okazało się, że jest wiele darmowych stron (większości blogi), z których można ściągnąć gotowe wzory: 
- planów lekcji
- zadań do wykonania
- menu
itd. 

Pod spodem zamieszam linki skąd można pobrać przydatne elementy do własnego zindywidualizowanego organizera. Myślę, że ten temat będę na bieżąco uaktualniać. 

Tu cały organizer do skompletowania (kalendarz, strony tytułowe, strony przegródkowe, budżet, lista rzeczy do zrobienia):
Rok 2016 klik
Rok 2015 klik

Przydatne i ładne planery menu na cały tydzień. Można je powiesić na lodówce lub oczywiście wpiąć do organizera: klik

A tu ciekawa propozycja na organizer zawierający wiele elementów, m.in. układ pomocny w rozpisywaniu i realizacji projektów. Niestety większość grafik jest tam płatna, a żeby otrzymać dostęp do darmowych trzeba zapisać się do newslettera, choć autorka co jakiś czas wrzuca darmowe propozycje: klik

Bardzo ładne plany zadań i plany lekcji: klik

Kolejny organizer do wydrukowania: klik


Miłego przeglądania i organizowania!





6 komentarzy :

  1. Ja w tym roku pracuję nad swoim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsza jest konsekwencja i znalezienie idealnych dla siebie grafik do wydruku. Mi nie każdy układ pasuje, więc trochę zajęło zanim znalazłam idealne rozwiązanie.

      Usuń
  2. Jakoś nigdy nie przepadałyśmy za organizerami, jednak od pewnego czasu mamy pod ręką zawsze mały notesik, gdzie zapisujemy ważniejsze daty końcowe, tematy na wpisy, a następnie odhaczamy te już napisane. Co jeden to ładniejszy ten organizer!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wielkie organizery się nie sprawdzają, najlepiej działa wydrukowana kartka z rozkładem miesiąca i wolnymi kratkami na biurku :) Do tego mnóstwo małych karteczek i jestem w niebie! Co nie zmienia faktu, że lubię ładne rzeczy, więc lecę zobaczyć te organizery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm muszę pokazać swój organizer, który jest też piórnikiem i podręcznym schowkiem. Mam w nim: długopisy, karteczki do zaznaczania, notes a5 w kratkę, koszulki 15 na luźne kartki, czy bieżące dokumenty. Do tego pendrive, nożyczki, gumka do ścierania, ołówek, linijka... Mieści dużo, ale torebka daje radę, więc jest ok :)

      Usuń
  4. o! będę musiała poszperać. sama zamierzam zrobić sobie okładki, aktualnie robię na przepiśnik i na kolorowanki. czas zadbać o coś dla siebie! bardzo przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka