niedziela, 30 sierpnia 2015

Śniadanie - kasza nr 3: jaglanka bananowo - kokosowa

Nie ważne czy 5.30 czy 10.20 - śniadanie trzeba zjeść zaraz po przebudzeniu! No dobrze, w ciągu pół godziny. Wcześnie rano musi być energetyczne i do przełknięcia, dlatego u mnie na zmianę jest kasza albo owsianka, oczywiście na słodko, żeby sobie zrekompensować jakoś to wczesne wstawanie. 

KASZA NR 3 

Śniadanie
Kasza jaglana z bananem i wiórkami kokosowymi 

Potrzebne składniki:
- kasza jaglana
- banan
- wiórki kokosowe
- ewentualnie mleko
- siemię lniane niemielone 

Wykonanie:
Kaszę jaglaną gotujemy do miękkości według przepisu z opakowania. Oczywiście kaszę zawsze płuczemy przed ugotowaniem, żeby pozbyć się goryczy. Ja gotowałam ją na wodzie, ponieważ jej większa część była mi potrzebna do innego przepisu. Do ugotowanej kaszy dodajemy banana, wiórki i mleko, które pozwoli na uzyskanie odpowiedniej dla nas konsystencji.  Wszystko blendujemy. A na koniec dodajemy łyżeczkę siemienia lnianego. Samo zdrowie i energia!

Kasza jaglana, siemię lniane, banan, mleko, wiórki kokosowe
Kremowa kasza jaglana - banan, wiórki kokosowe i siemię lniane 

Smacznego!

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka